Спам – це надсилання великої кількості небажаних повідомлень.
Найпоширенішим шляхом розповсюдження спаму є розсилання через електронну пошту: багато хто отримує щодня на e-mail листи з комерційними пропозиціями або взагалі з безглуздими текстами. Проте спамити можуть і через надокучливі смс, повідомлення в месенджерах, які не мають ніякої користі, через телефонні дзвінки тощо.
Головна ознака спаму полягає в тому, що адресат не надавав відправнику ані своїх даних (адреси пошти, телефонного номеру), ані згоди на отримання будь-яких повідомлень. Але навіть якщо ви залишили свої контакти у якомусь магазині, а звідти надходять по сто повідомлень на день, це також уже можна розцінити як спам.
Щоб убезпечити себе від отримання спаму, дотримуйтесь кількох простих порад:
- обачливо розповсюджуйте адресу своєї електронної пошти. Не публікуйте її без потреби на публічних вебсайтах, форумах, сервісах. Особливо, якщо йдеться про e-mail, до якого прив’язані ваші офіційні акаунти;
- за необхідності можна використовувати одноразові електронні адреси. Або зареєструвати кілька адрес під різні потреби. Скажімо, одну – для робочих контактів, іншу – для реєстрації на комерційних вебсторінках, форумах та інших ресурсах, де є підозра, що вашу пошту можуть використати для розсилання спаму;
- не відповідайте на спам, в жодному разі не відкривайте посилань і вкладень, що надходять зі спамом;
- сьогодні більшість поштових сервісів уже містять вбудований захист від спаму і відфільтровують небажані листи. Увага! Іноді до папки зі спамом може потрапити і важлива пошта. Тож періодично її можна перевіряти;
- для захисту пристрою можна також використовувати антивірусне програмне забезпечення, яке має функцію розширеного захисту від спаму.

 

 

IMG 16b3b8cc67cd0cfabbea41572ae30f79 V

 

Янчак Олександр Миколайович

Голова районної ради

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda