Всі заклади охорони здоров’я України формують медичні висновки замість видачі паперових лікарняних. На сьогодні створено майже 1,4 млн медвисновків про тимчасову непрацездатність, 90% з яких - у разі загальних захворювань або травм. На їх підставі було сформовано і передано до Фонду соціального страхування України на оплату 130 тисяч е-лікарняних.

Вам створили медичний висновок. Як діяти?

● Якщо ви маєте офіційне працевлаштування, то в разі тимчасової втрати працездатності, для вас автоматично відкриється електронний лікарняний.

● Він сформується на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність (МВТН), який лікуючий або сімейний лікар створить після огляду. Також е-лікарняний автоматично відкриється в разі оформлення медичного висновку для вашої дитини, яка потребує догляду.

● Одразу після створення медичного висновку на ваш контактний номер телефону надійдуть два повідомлення:

- від E-health щодо створення медичного висновку із указанням його номеру;

- та від Пенсійного фонду України щодо формування електронного листка непрацездатності, його номеру і періоду дії.

● Потрібно повідомити про це роботодавця. Це можна зробити будь-яким зручним обом способом, наприклад, телефоном.

● Це все! Тепер ваше завдання – швидше одужувати і чекати на виплати від Фонду соціального страхування України та роботодавця. За станом фінансування лікарняних зручно слідкувати в телеграм-каналі ФССУ: https://t.me/socialfund (інформація щоденно оновлюється за тегами #фінансування_оперативно і #фінансування_страхувальників).

● Роботодавець (а також усі роботодавці за сумісництвом) будуть бачити ваш е-лікарняний в своїх кабінетах страхувальників з дня його відкриття, але почнуть призначення допомоги лише після завершення визначеного у ньому періоду непрацездатності і сплину строку, у який лікарі можуть внести зміни.

● Зверніть увагу: роботодавцю доступна лише загальна інформація про вашу непрацездатність, необхідна для призначення матеріального забезпечення – він не дізнається, чим саме ви хворіли. Тому не потрібно передавати роботодавцю медичний висновок про вашу тимчасову непрацездатність, якщо лікар роздрукував для вас витяг, адже він містить персональні дані і не є підставою для нарахування матеріального забезпечення.

Розглянемо окремі поширені випадки:

Якщо ви одужали раніше

● Електронний лікарняний створюється одразу зі статусом «закритий» та містить дату відкриття (початок непрацездатності) і дату закриття (планова дата одужання або наступного огляду).

● Якщо ви одужаєте раніше, ніж зазначено в е-лікарняному, це має засвідчити лікар – під час візиту він підтвердить працездатність і створить новий медичний висновок, який скоротить дію лікарняного.

Якщо ви довго хворієте

● Якщо ви не одужаєте у визначений в первинному е-лікарняному термін, лікар створить наступний медичний висновок – на його підставі сформується окремий е-лікарняний, який продовжить тимчасову непрацездатність. Про це потрібно повідомити роботодавця.

● Таких електронних лікарняних може бути декілька в межах одного страхового випадку (усі вони матимуть тотожну першу частину номеру е-лікарняного до знаку дефісу). За кожним із них матеріальне забезпечення призначається окремо – це дозволяє пришвидшити отримання допомоги, адже для виплат не потрібно чекати одужання.

● Також новий медичний висновок (а отже наступний продовжений е-лікарняний) створять в разі госпіталізації або направлення на відновне лікування до реабілітаційного відділення санаторно-курортного закладу.

● Якщо ви лікувались від важких захворювань або травм, маєте ускладнення і показання для продовження лікування в реабілітаційному відділенні, лікарсько-консультативна комісія закладу охорони здоров’я направить вас на таке лікування до санаторно-курортного закладу прямо зі стаціонару. Курс реабілітації працюючих оплачується за кошти Фонду соціального страхування України у повному обсязі. Окремо за час відновного лікування Фондом оплачується продовжений на цей період е-лікарняний.

Детальніше про механізм отримання реабілітації за кошти ФССУ: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/975799

Якщо під час перебування на лікарняному вам відкрили ще один, з іншої причини

● Інколи різні страхові випадки перекриваються: наприклад, під час вашої хвороби може захворіти дитина, і їй знадобиться догляд. Або ж лікар направив вас на 14-денну самоізоляцію від COVID-19 як контактну особу, однак через декілька днів ви все ж захворіли.

● Для таких випадків ми розробили «правила скорочення» – вони визначають пріоритет різних причин непрацездатності і скорочують «непріоритетні» е-лікарняні. Так, лікарняний по ізоляції від COVID-19 (який оплачується в розмірі 50% доходу) переривається на користь е-лікарняного по вагітності та пологах (оплачується у розмірі 100% доходу), по загальній хворобі, необхідності догляду за хворими рідними тощо (які оплачують залежно від стажу у розмірі від 50% до 100% доходу). А електронний лікарняний по вагітності та пологах скорочує будь-який з лікарняних, у той час як сам не може бути скорочений жодною іншою причиною непрацездатності.

● Е-лікарняні скоротяться автоматично, а розмір матеріального забезпечення розрахує роботодавець.

Якщо не прийшло повідомлення про створення медвисновку та/або е-лікарняного

● Щось пішло не так. Варто спробувати з’ясувати, що сталось, аби виправити помилку.

● Повідомлення про створення медичного висновку може не надійти, якщо ваші персональні дані, наявні в лікаря, неактуальні. Разом перевірте правильність введеної інформації – можливо, ви змінили прізвище, у вас оновився номер телефону або не заповнено деякі з колонок. Важливо завжди повідомляти лікаря і роботодавця про зміни ваших персональних даних!

● Якщо інформація була неактуальна, після її оновлення ви отримаєте повідомлення.

● Переглянути свій медичний висновок можна на Єдиному порталі державних послуг Дія (для цього у спеціальному розділі потрібно ввести номер запису сформованого медичного висновку з SMS).

● Поставити запитання щодо створення медичних висновків можна інформаційно-довідковій службі НСЗУ: 16-77.

● Можуть бути дві причини, чому не надійшло SMS про відкриття е-лікарняного: у вашому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду не вказано або вказано неактуальний номер телефону, або е-лікарняний не було створено.

● У першу чергу запитайте в лікаря, чи було ним отримано відповідь від Електронного реєстру листків непрацездатності і яку саме. Е-лікарняний може не сформуватись, якщо система не знайде вас у Реєстрі застрахованих осіб – тобто не зможе підтвердити ваше працевлаштування. Якщо ви працевлаштовані, зверніться до роботодавця або на гарячу лінію Пенсійного фонду для з’ясування причин: 0800-503-753.

● Також е-лікарняний міг сформуватись, але повідомлення не надійти. Ви можете самостійно перевірити, чи відкрився лікарняний – для цього потрібно авторизуватись у вашому кабінету на вебпорталі Пенсійного фонду за допомогою ЕЦП або пройти верифікацію за допомогою BankID. Там же ви зможете оновити свій контактний номер телефону.

Як дізнатись дату фінансування допомоги за е-лікарняним?

● Перші п’ять днів страхового випадку оплачуються роботодавцем, а решта днів аж до одужання фінансується Фондом соціального страхування України незалежно від кількості е-лікарняних, якими оформлено випадок. Виключенням є допомоги по вагітності та пологах, по догляду за хворими дітьми тощо, які оплачуються за кошти ФССУ з першого дня.

● Дата фінансування допомоги від Фонду працівнику прямо залежить від дати подання роботодавцем заяви-розрахунку.

● Ми радимо не втрачати зв’язок із роботодавцем, цікавитись станом оформлення заяви-розрахунку і знати точну дату її подання.

● Знаючи точну дату подання заяви-розрахунку за своїм е-лікарняним, ви можете слідкувати за станом фінансування онлайн у телеграм-каналі Фонду: https://t.me/socialfund.

● Інформація щодо профінансованих дат, у які роботодавцями було подано заяви-розрахунки, оновлюється у телеграм-каналі за тегом #фінансування_оперативно. Зазвичай проходить декілька банківських днів, доки після здійснення фінансування кошти надійдуть на рахунки роботодавців для виплати допомог працівникам.

● Однак аби працівники могли точно дізнатись, чи кошти вже перераховано їх роботодавцю, ми ввели у телеграм-каналі додаткову звітність за тегом #фінансування_страхувальників – інформація оновлюється у розрізі регіонів і означає, що кошти за заявами-розрахунками, поданими по наведену дату, вже знаходяться на рахунку роботодавця.

● Після того, як кошти надійдуть на рахунок, роботодавець має виплатити допомогу працівнику у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати, або одразу після отримання коштів від ФССУ.

● Отримати консультацію щодо оплати е-лікарняних можна за номером гарячої лінії ФССУ: 0800-50-18-92, або в управлінні виконавчої дирекції Фонду, де зареєстровано вашого роботодавця, контакти у розрізі регіонів: http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493.

Пресслужба виконавчої дирекції
Фонду соціального страхування України

 

 

IMG 16b3b8cc67cd0cfabbea41572ae30f79 V

 

Янчак Олександр Миколайович

Голова районної ради

  •   У ПРИМІЩЕННЯХ ВИБОРЧИХ ДІЛЬНИЦЬ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ: -застосування не сертифікованих електронагрівальних приладів; -самовільне влаштовування додаткових електромереж; -паління поза спеціально відведених для цього місць; -зачинення наглухо дверей на шляхах евакуації під час проведення виборів. ПОРЯДОК ДІЙ ПРИ ВИНИКНЕННІ ПОЖЕЖІ - негайно повідомити пожежно-рятувальну службу по телефону 101, вказавши точну адресу закладу, місце виникнення пожежі, обстановку на пожежі, а також повідомити своє прізвище; - вжити заходів по евакуації людей, гасіння (локалізації) пожежі та збереження матеріальних цінностей, скриньок та бюлетенів для голосування; - повідомити про пожежу керівника чи відповідну компетентну особу, чергового на об’єкті; ДІЇ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТА: Категорично забороняється: - торкатися предмету і пересувати його; - користуватися засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух); - заливати його рідинами, засипати ґрунтом або чимось його накривати; - торкатися підозрілого пристрою та здійснювати на нього звуковий, світловий, тепловий чи механічний вплив, адже практично всі вибухові речовини отруйні та чутливі до механічних, звукових впливів та нагрівання. При виявленні підозрілого предмету телефонуйте 101 або 102. Відповідальність за протипожежний та техногенний стан приміщень виборчих дільниць покладається на керівників підприємств та організацій, де вони розміщуються, та голів виборчих комісій, які зобов’язані: - забезпечити дотриманням протипожежного режиму; - слідкувати за станом шляхів евакуації, не допускати їх захаращення; - забезпечити приміщення необхідними засобами пожежогасіння (вогнегасниками); - для аварійного освітлення забезпечити приміщення не менш ніж двома електричними ліхтарями; - забезпечити приміщення сертифікованими подовжувачами; - лампи розжарення замінити на економні (LED); - не допускати утворення натовпу в приміщенні виборчої дільниці; - чітко визначити порядок входу та виходу людей на виборчій дільниці; - відповідальні посадові особи та обслуговуючий персонал об’єкта повинні пройти інструктажі з питань дотримання заходів безпеки та порядку дій на випадок загрози або виникнення надзвичайної ситуації   Дністровський РВ ГУ ДСНС України у Чернівецькій області
  • На підставі Закону України “Про військовий обов’язок та військову службу” від 25.03.1992 року № 2232-ХІІ, Постанови Кабінету Міністрів України від 21.03.2002 року № 352 “Про затвердження Положення про підготовку і проведення призову громадян України на строкову військову службу”, Указу Президента України № 71/2021 від 24 лютого 2021 року, наказу начальника Дністровського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки від 16.08.2021 року № 26, з з 01 жовтня по 31 грудня 2021 року проводитись призов громадян України на строкову військову службу На призовну дільницю Дністровського району для призову на строкову військову службу з”явитись всім громадянам яким в період чергового призову виповнилося 18 років, а також громадянам, які народилися у 1994 – 2003 роках, у яких закінчилася відстрочка від призову або які не призвані на строкову військову службу з різних обставин. Всі громадяни, які підлягають призову на строкову військову службу, зобов’язані прибути на призовну дільницю за адресою: смт. Кельменці вул. Чорновола, 1 Дністровського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки в зазначений час з документами, що вказані в особистих повістка Дністровського районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки. Громадянам, які не отримали особистих повісток для призову на строкову військову службу, зобов’язані прибути в районний територіальний центр до 01 жовтня 2021 року, маючи при собі документи, які засвідчують особу. Усім особам призовного віку, які підлягають призову на строкову військову службу і тимчасово перебувають на території Дністровського району негайно повернутися до місця постійного проживання та з’явитися у територільний центр по місцю проживання для проходження призовної комісії. Громадяни, які ухиляються від призову і не з’являються за повісткою до територіального центру, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.    Крім того,  Дністровський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки окрім команд ЗСУ буде здійснювати набір на строкову військову службу в Національну гвардію України та Державну прикордонну службу України з можливістю вибору місця проходження строкової військової служби. Дністровський районний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки.
  • Кабінетом Міністрів України прийнято Розпорядження від 11.10.2021 № 1234-р «Деякі питання діяльності акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі – Розпорядження). Відповідно до Розпорядження ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» здійснює правочин, зокрема, щодо укладання додаткових угод до договорів постачання природного газу для виробництва теплової електроенергії на 2021-2024 роки та договорів постачання природного газу бюджетним установам та організаціям відповідно до примірного договору. НАК «Нафтогаз України» пропонує бюджетним організаціям середньострокові контракти із фіксованою ціною на газ – 13,7 грн за кубометр (із врахуванням транспортування та ПДВ – 16,8 грн). Однією із умов примірного договору постачання природного газу бюджетним установам та організаціям визначено, що постачальник передає споживачу замовлений природний газ у період з жовтня 2021 року до грудня 2022 року На офіційному сайті ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» опубліковано інформацію до уваги бюджетних установ та організацій про порядок укладання договору на постачання природного газу. Контактні дані для укладання договорів постачання природного газу БЮДЖЕТНОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ з ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» у Чернівецькій області: cherniv-bo@naftogaztrading.com.ua. Бюджетним установам і організаціям необхідно підготувати пакет документів і надіслати на електронну адресу для опрацювання. Перелік документів для завантаження: 1. Алгоритм дій для бюджетних установ та організацій щодо укладання договорів. 2. Договір постачання природного газу (для бюджетних установ та організацій). 3. Протокол переговорів (для бюджетних установ та організацій при надзвичайній ситуації). 4. Протокол переговорів (для бюджетних установ та організацій, якщо відкриті торги не відбулись). Завантажити документи можна за посиланням: https://auc.org.ua/novyna/naftogaz-treydyng-opublikuvav-dogovir-na-postacha Органи Казначейства здійснюють реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів відповідно до Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) законодавства у сфері закупівель, інших актів законодавства України, що не суперечать бюджетному законодавству та Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012   № 309, (далі – Порядок № 309). Згідно з пунктом 2.1 Порядку № 309 розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання в межах бюджетних асигнувань, установлених кошторисами (планами використання бюджетних коштів), з урахуванням планів асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету, планів надання кредитів із загального фонду бюджету, планів спеціального фонду бюджету (за винятком власних надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), помісячних планів використання бюджетних коштів відповідно до статті 48 Кодексу. Довгострокове зобов'язання – зобов'язання розпорядника бюджетних коштів (одержувача бюджетних коштів), строк дії якого перевищує один бюджетний період та відповідно до якого необхідно здійснити платежі протягом поточного та майбутніх бюджетних періодів, узяте на облік органами Казначейства в межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до довгострокового договору (пункт 1.4 Порядку № 309). Пунктом 2.2 Порядку № 309 встановлено, що за довгостроковими бюджетними зобов’язаннями, строк дії яких перевищує один бюджетний період (довгострокові договори, більше одного року), суми в Реєстрі бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів проставляються у межах планових показників поточного бюджетного періоду на підставі даних календарного плану до довгострокового договору. Одночасно, статтею 7 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що органи Казначейства до здійснення оплати за договором про закупівлю перевіряють наявність річного плану, договору про закупівлю та звіту про результати проведення процедури закупівлі, що підтверджують проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та за результатами якої укладено договір про закупівлю та вживає заходів з недопущення здійснення платежів із рахунка замовника згідно з узятим фінансовим зобов’язанням за договором про закупівлю у випадках, зокрема, відсутності або невідповідності встановленим законодавством вимогам необхідних документів, передбачених пунктом 1 частини другої цієї статті. З метою дотримання положень Кодексу та Порядку № 309 реєстрація в органах Казначейства бюджетних зобов’язань щодо постачання природного газу бюджетним установам та організаціям в 2021–2022 роках буде здійснюватися на підставі довгострокових договорів у межах бюджетних асигнувань з урахуванням календарного плану до договору (зразок додається), при поданні: - Реєстру бюджетних зобов»язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів та підтвердних документів на предмет відповідності даних уключених до Реєстру; - документів щодо закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до законодавства у сфері закупівель (при потребі). Календарний план до договору постачання природного газу від ………№……… 2021 рік 2022 рік Усього Керівник                   ______________                      Власне ім'я ПРІЗВИЩЕ                                           (підпис) М. П.* ___________ * Для клієнтів, які є суб'єктами господарювання, організаціями та не утримуються за рахунок бюджетних коштів, використання печатки відповідно до законодавства не є обов'язковим.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda