В сучасних умовах неможливо уявити ефективну діяльність Казначейства без використання інформаційних технологій.
Використання автоматизованих систем забезпечує створення єдиного інформаційного простору, що охоплює всю вітчизняну бюджетну сферу та всіх учасників бюджетного процесу (фінансові органи, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, розпорядників, одержувачів коштів, інших клієнтів).
Основою функціонування єдиного інформаційного простору бюджетної сфери є сучасні інформаційні технології, які забезпечують оптимізацію бюджетного обліку, якість фінансового контролю та ефективне управління державними та регіональними фінансовими ресурсами.
Наказом МФУ від 23.08.2012 № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» та Наказом МФУ від 24.12.2012 № 1407 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами» визначено що у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів може застосовуватися система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство" (далі – СДО) з використанням засобів криптографічного захисту інформації Казначейства.
Порівняно з іншими оn-lіnе системами, СДО має значні часові та матеріальні переваги у витратах, серед яких:
• використання клієнтами СДО не потребує абонплати, тобто здійснюється безкоштовно;
• підключення клієнтів до СДО безкоштовне;
• підтримка клієнтів в процесі використання СДО безкоштовна;
• доступні сервіси надають можливість обміну всім обсягом інформації, яка необхідна для казначейського обслуговування бюджетних коштів, та не потребує надання у паперовому вигляді.
На сьогодні система ефективно працює і дозволяє учасникам бюджетного процесу:
1. Надсилати до органів Казначейства на облік, реєстрацію та оплату:
• документи щодо планових показників установ (розписи, кошториси);
• розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань місцевих бюджетів;
• реєстри бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердні документи до них;
• платіжні доручення на перерахування коштів з рахунків, відкритих на ім’я клієнта.
• мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів/реєстрів, змін до неї.
2. Отримувати від органів Казначейства:
• виписки в електронному вигляді в режимі онлайн (за рахунками у відповідності до наданих документів на підключення (у тому числі за рахунками підвідомчих установ) у форматі TXT, DBF, EXCEL);
• виписки з рахунків за надходженнями органам, що контролюють справляння надходжень до бюджету та місцевим фінансовим органам;
• сповіщення про успішність передачі будь-яких документів та стан їх опрацювання Казначейством.
3. Забезпечити безпеку при обміні інформацією:
• всі дані, передані до органу Казначейства або прийняті від нього, шифруються спеціальним методом з використанням пароля, що забезпечує повну конфіденційність прийому і передачі інформації.
4 . Простоту та зручність у використанні програми:
• програма допомагає правильно заповнити поля документів, роздрукувати їх на комп'ютері, оснащена довідниками і має можливість роботи з документами з інших систем;
• програма відповідає вимогам автоматизованого бухгалтерського обліку;
• виключає число помилок при формуванні реєстрів бюджетних зобов’язань, фінансових бюджетних зобов’язань, платіжних документів через систему шаблонів програмного забезпечення;
• є повна вбудована інтерактивна допомога стосовно програмного комплексу, за допомогою якої можна з легкістю розібратися в будь-якому питанні;
• автоматичне або ручне присвоєння номера платежів.
Перехід від класичної форми казначейського обслуговування на дистанційну форму обслуговування через СДО надав суттєві переваги клієнтам:
• оптимізувати витрати на підготовку та доставку документів до Казначейства;
• відмовитись від потоку вхідних і вихідних паперових документів;
• прискорити обробку інформації;
• зменшити кількість технічних помилок у документах;
• володіти інформацією про стан рахунків в режимі реального часу;
• платіжний документ створюється, шифрується і відправляється за 5-10 хвилин;
• щохвилини платіжні документи автоматично потрапляють до органу Казначейства і відображаються у виконавця;
• по кожному відправленому клієнтом документу приходить повідомлення про час обробки;
• щоденно клієнт отримує остаточні виписки по своїх рахунках з повною інформацією про транзакції;
• вести довідник своїх контрагентів та довідник призначення платежу. Ці довідники дозволяють значно швидше формувати платіжні документи, оскільки відпадає необхідність заново вносити інформацію в кожен документ - готовий шаблон переноситься до платіжного документ з довідників;
• клієнт може готувати платежі тоді, коли це зручно, а проведені вони будуть тоді, коли це потрібно;
• надає клієнту велику ступінь мобільності: СДО доступна з будь-якого IBM-сумісного комп'ютера( офісний стаціонарний комп'ютер, ноутбук задовольняючий певним технічним вимогам);
• підтримку імпорту/експорту документів.
Розвиток системи казначейського обслуговування на етапі постійного вдосконалення. Так, прийнято Регламент роботи СДО з використанням ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство», який затверджено наказом Державної казначейської служби України від 20.07.2020 р. № 189 (далі - Регламент).
Відповідно до Регламенту роботи, в цілодобовому режимі здійснюється:
• формування, візування та відправка електронних документів користувачами (клієнтами) у ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство»;
• перегляд користувачами (клієнтами) інформації про надходження електронних документів, інформації щодо руху коштів на рахунках, формування та друк документів, виписок з рахунків клієнтів.
Вдосконалення автоматизованих процесів формування та виконання бюджетів усіх рівнів, дають змогу збудувати нову, більш гнучку та зручну для користувача систему обліку бюджетних коштів – від планування до використання бюджетних коштів.

 

 

IMG 16b3b8cc67cd0cfabbea41572ae30f79 V

 

Янчак Олександр Миколайович

Голова районної ради

  • Шановні працівники лісового господарства! Прийміть в цей чудовий день найщиріші слова вітання з професійним святом. Саме від вашої самовідданої праці залежить збереження зеленого багатства, його відновлення та ефективне використання. Дбаючи про розвиток лісового господарства, ви даєте надію, що залишете у спадок нащадкам дійсно зелений край. Вірю в те, що в професійній єдності і готовності виконувати найскладніші завдання ми зможемо значно підвищити ефективність роботи лісогосподарської галузі і надалі збагачуватимемо лісовою красою Дністровський район. У цей святковий день дозвольте висловити Вам слова щирої вдячності за вагомий внесок у розвиток лісового господарства, вірність професійному обов’язку, а також прийміть щирі побажання – міцного здоров’я, стабільності та оптимізму. Нехай збувається все задумане! Миру, щастя, благополуччя вам і вашим родинам!
  • 16 вересня 2021 року голова Дністровської районної ради Олександр ЯНЧАК спільно з Сокирянським міським головою Василем КОЗАКОМ, начальником відділу «Лісового господарства та мисливства» Чернівецького обласного управління «Лісового та мисливського господарства» Володимиром ПИЛИПЮКОМ, директором державного підприємства «Сокирянське лісове господарство» Олександром ЧЕБАНОМ взяв участь в урочистостях до Дня працівника лісу, які проходили в місті Сокиряни. З вуст голови прозвучали слова щирої вдячності працівникам ДП «Сокирянське лісове господарство» за вагомий внесок у розвиток лісового господарства Дністровського району: «Саме від вашої самовідданої праці залежить збереження зеленого багатства, його відновлення та ефективне використання. Дбаючи про розвиток лісового господарства, ви даєте надію, що залишите у спадок нащадкам дійсно зелений край». З нагоди відзначення Дня професійного свята Почесною грамотою Дністровської районної ради нагороджено: ТВЕРДОХЛІБА В.С., водія автотранспортного засобу Вашківецького лісопункту; ГРИНЬКО Р.Д., головного економіста; ШЕВЧУКА В.І., старшого майстра лісу Кельменецького лісництва; Почесні подяки Дністровської районної ради вручено: КРИВУ Т.В., заступника головного бухгалтера; ДВІРСЬКОГО П.І., охоронця лісового розсадника Іванівецького лісництва; ТКАЧА В.М., лісника Іванівецького лісництва.
  • Порядок денний пленарного засідання передбачав 68 питань для розгляду та прийняття відповідних рішень. В процесі обговорення його доповнено 48 запитами депутатів. Під час засідання депутатським корпусом розглянуто 17 питань порядку денного. Зокрема, ухвалено зміни до бюджету Чернівецької області на 2021 рік та до чинних регіональних та комплексних програм області; протокольне доручення депутатки Лілії БОРТИЧ про формування міжфракційної комісії за участі керівників фракцій, майнової і бюджетної комісій та заступника голови ОДА Богдана КОВАЛЮКА на предмет вивчення та вирішення питання щодо стану справ зі здачею проблемних об’єктів, зокрема навчальних закладів у населених пунктах Рідківці, Горішні Шерівці, Кам’янка, туристичної мультифункціональної бази «Перлина гір» в с.Банилів-Підгірний. Крім того розглянуто ряд кадрових питань.

ato

Герої небесної сотні та АТО

rada

oblrada

president

kmu

rda