Шановні працівники лісового господарства! Прийміть в цей чудовий день найщиріші слова вітання з професійним святом. Саме від вашої самовідданої праці залежить збереження зеленого багатства, його відновлення та ефективне використання. Дбаючи про розвиток лісового господарства, ви даєте надію, що залишете у спадок нащадкам дійсно зелений край. Вірю в те, що в професійній єдності і готовності виконувати найскладніші завдання ми зможемо значно підвищити ефективність роботи лісогосподарської галузі і надалі збагачуватимемо лісовою красою Дністровський район. У цей святковий день дозвольте висловити Вам слова щирої вдячності за вагомий внесок у розвиток лісового господарства, вірність професійному обов’язку, а також прийміть щирі побажання – міцного здоров’я, стабільності та оптимізму. Нехай збувається все задумане! Миру, щастя, благополуччя вам і вашим родинам!

16 вересня 2021 року голова Дністровської районної ради Олександр ЯНЧАК спільно з Сокирянським міським головою Василем КОЗАКОМ, начальником відділу «Лісового господарства та мисливства» Чернівецького обласного управління «Лісового та мисливського господарства» Володимиром ПИЛИПЮКОМ, директором державного підприємства «Сокирянське лісове господарство» Олександром ЧЕБАНОМ взяв участь в урочистостях до Дня працівника лісу, які проходили в місті Сокиряни. З вуст голови прозвучали слова щирої вдячності працівникам ДП «Сокирянське лісове господарство» за вагомий внесок у розвиток лісового господарства Дністровського району: «Саме від вашої самовідданої праці залежить збереження зеленого багатства, його відновлення та ефективне використання. Дбаючи про розвиток лісового господарства, ви даєте надію, що залишите у спадок нащадкам дійсно зелений край». З нагоди відзначення Дня професійного свята Почесною грамотою Дністровської районної ради нагороджено: ТВЕРДОХЛІБА В.С., водія автотранспортного засобу Вашківецького лісопункту; ГРИНЬКО Р.Д., головного економіста; ШЕВЧУКА В.І., старшого майстра лісу Кельменецького лісництва; Почесні подяки Дністровської районної ради вручено: КРИВУ Т.В., заступника головного бухгалтера; ДВІРСЬКОГО П.І., охоронця лісового розсадника Іванівецького лісництва; ТКАЧА В.М., лісника Іванівецького лісництва.

Порядок денний пленарного засідання передбачав 68 питань для розгляду та прийняття відповідних рішень. В процесі обговорення його доповнено 48 запитами депутатів. Під час засідання депутатським корпусом розглянуто 17 питань порядку денного. Зокрема, ухвалено зміни до бюджету Чернівецької області на 2021 рік та до чинних регіональних та комплексних програм області; протокольне доручення депутатки Лілії БОРТИЧ про формування міжфракційної комісії за участі керівників фракцій, майнової і бюджетної комісій та заступника голови ОДА Богдана КОВАЛЮКА на предмет вивчення та вирішення питання щодо стану справ зі здачею проблемних об’єктів, зокрема навчальних закладів у населених пунктах Рідківці, Горішні Шерівці, Кам’янка, туристичної мультифункціональної бази «Перлина гір» в с.Банилів-Підгірний. Крім того розглянуто ряд кадрових питань.

З 14 вересня 2021 року на території Чернівецької області розпочато проведення пероральної імунізації диких м’ясоїдних тварин проти сказу шляхом розповсюдження принад з вакциною з літаків АН-2. Вказані заходи проводяться відповідно до Плану протиепізоотичних заходів з профілактики основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин на 2021 рік та задля створення благополучного середовища щодо захворювання на сказ серед диких тварин, котрі є основними розповсюджувачами збудника хвороби. Поширення вакцини відбувається за допомогою авіатранспорту над лісовими та польовими угіддями області. Принада є безпечною для людей і тварин, має вигляд невеликих брикетів розміром із сірникову коробку з різким запахом м’ясокісткового борошна. Усередині принади знаходиться капсула з вакциною проти сказу. Шановні жителі краю, коли ви побачите літак, який розкидає приманку з вакциною розміром із сірникову коробку, просимо, не хвилюватись – це лише здійснюється процес вакцинації диких м’ясоїдних тварин. Прохання не брати приманку в руки та не переносити з місця на місце. Довідка: сказ – одна з найнебезпечніших вірусних хвороб, спільних для тварин та людей, за якою уражається центральна нервова система з ознаками поліенцефаломієліту, супроводжується паралічами та завжди закінчується смертю. Поширюють сказ у природі лисиці, вовки, єнотоподібні та бродячі тварини.

Уже майже 20 тисяч електронних листків непрацездатності прийнято Фондом соціального страхування України до оплати, а перші з них вже було профінансовано. Як і в разі паперових, для отримання допомоги за електронним лікарняним роботодавець має сформувати та подати до ФССУ заяву-розрахунок – саме від дати її отримання залежить дата фінансування матеріального забезпечення. ● Форма заяви-розрахунку, яку необхідно заповнити для отримання коштів на виплату допомог за е-лікарняними, не змінилась і тотожна для паперових і електронних лікарняних. ● Вона визначена у Порядку фінансування страхувальників, затвердженому постановою правління ФССУ від 19.07.2018 № 12: http://www.fssu.gov.ua/.../main/uk/publish/article/958546 ● Однак у е-лікарняному відсутня серія та відрізняються причини непрацездатності, тож заповнення заяви-розрахунку за такими лікарняними має особливості. У зв’язку із цим не можна поєднувати листки непрацездатності різних видів – за паперовими і е-лікарняними мають бути подані дві окремі заяви-розрахунки. ● Зверніть увагу, хоча форми заяв-розрахунків однакові для всіх лікарняних, більшість клієнтських спеціалізованих програмних забезпечень для електронного документообігу пропонують окремі форми заяв для паперових і електронних листків непрацездатності. Формування заяви-розрахунку за е-лікарняним: ● перші шість колонок заповнюються без змін, а поле «Серія» необхідно залишити порожнім; ● у полі «Номер» вказується номер електронного лікарняного – він складається із десяти цифр і цифри після знаку дефісу; ● у наступному полі потрібно вказати, є е-лікарняний первинним або продовженням (1 або 2 відповідно). Визначити це допоможе унікальний номер випадку непрацездатності, який також зазначено в електронному лікарняному – він буде співпадати для всіх лікарняних, сформованих в межах одного страхового випадку. Детальніше: https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4111263955668786 ● у десятій колонці вказується оновлений код причини непрацездатності – він відрізняється від визначених для паперових лікарняних. Так, в е-лікарняних причини непрацездатності бувають: «1 - Тимчасова непрацездатність внаслідок захворювання або травми, що не пов’язані з нещасним випадком на виробництві» «2 - Вагітність і пологи» «3 - Необхідність догляду за хворою дитиною» «4 - Необхідність догляду за хворим членом сім’ї» «5 - Необхідність догляду за дитиною віком до трьох років або дитиною з інвалідністю віком до 18 років у разі хвороби матері або іншої особи, яка доглядає за такою дитиною» «6 - Карантин, встановлений відповідно до законодавства» «7 - Протезування з поміщенням у стаціонар протезно-ортопедичного підприємства» «8 - Перебування у відділенні санаторно-курортного закладу» «9 - Тимчасове переведення застрахованої особи відповідно до медичного висновку на легшу, нижчеоплачувану роботу» (може бути із позначкою про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта) «10 - Перебування в самоізоляції, обсервації під час дії карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-СoV-2» Також у разі наявності в медичному висновку відмітки про зв’язок випадку тимчасової непрацездатності з професійною діяльністю пацієнта, причина непрацездатності за кодом 1 після завершення відповідного розслідування може бути змінена Фондом на підставі актів розслідування нещасного випадку або професійного захворювання на причини: «11 - Тимчасова непрацездатність внаслідок професійного захворювання» «12 - Тимчасова непрацездатність внаслідок нещасного випадку на виробництві»; ● решта колонок заповнюються, як і раніше. ● Процедура подання заяв-розрахунків за паперовими і е-лікарняними не відрізняється. Документ можна подати онлайн за допомогою клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення або на паперових носіях. Однак зверніть увагу, що заяву-розрахунок не можна подати через відповідний інтерфейс в електронному кабінеті страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України – наразі він не має функціональної реалізації, а подані через нього заяви-розрахунки не передаються до органів Фонду соціального страхування України! Як подати заяву-розрахунок за е-лікарняними:https://www.facebook.com/SocialFundUA/posts/4117143828414132 Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

10 вересня на базі Сокирянської дитячо-юнацької спортивної школи відбулася обласна спартакіада працівників відділень АТ «Чернівцігаз» Чернівецької області, в урочистому відкритті якої взяв участь голова Дністровської районної ради Олександр ЯНЧАК спільно з Сокирянським міським головою Василем КОЗАКОМ, заступником голови Дністровської районної державної адміністрації Ларисою СЕЛЕЗНЬОВОЮ, головою правління АТ «Чернівцігаз» Віктором ГОРДИМ, начальником Сокирянського відділення АТ «Чернівцігаз» Віктором МАРТИНЮКОМ. Голова районної ради подякував працівникам відділень АТ «Чернівцігаз» Буковини за щоденну клопітку працю та побажав мирного неба, достатку, сімейного затишку та благополуччя. З нагоди відзначення Дня працівників нафтової, газової та нафтопереробної промисловості Почесною грамотою Дністровської районної ради були нагороджені: ЛУПАШКО Юрій Миколайович, майстер Кельменецької дільниці; КОМАРОВСЬКИЙ Микола Іванович, інженер ВТВ Кельменецької дільниці; ВОЗНЮК Олександр Васильович, майстер Сокирянської дільниці; КРОХМАЛЮК Любомир Леонідович, провідний фахівець Сокирянського відділення «АТ Чернівцігаз». Участь у спартакіаді взяли 6 команд відділень АТ «Чернівцігаз» Чернівецької області. Змагались спортсмени у волейболі, мініфутболі, настільному тенісі, гирьовому спорті та шашках.

За оперативними підсумками восьми місяців 2021 року Фонд соціального страхування України прийняв на фінансування листки непрацездатності, видані в разі хвороби, травми, самоізоляції або догляду за хворими дітьми, на суму понад 9,9 мільярдів гривень. За той же період минулого року до Фонду подали на оплату лікарняні на суму 6,1 млрд грн – на 61,7% менше. Зростання видатків за лікарняними спостерігається через збільшення середньої заробітної плати по країні і пандемію – окрім компенсації втраченого за час лікування від COVID-19 заробітку, ФССУ має додаткове фінансове навантаження, пов’язане із оплатою самоізоляції контактних осіб. Упродовж січня–серпня цього року українські працівники передали на оплату 2,76 мільйона лікарняних листків проти 2 мільйонів у січні-серпні 2020-го. Розмір виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності залежить від тривалості страхового стажу та визначається, виходячи із середньоденної заробітної плати працівника. Середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати, на яку нарахований єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на кількість календарних днів зайнятості у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, невідпрацьованих з поважних причин. У залежності від страхового стажу розмір допомоги складає: 1) 50% середньої заробітної плати (доходу) – застрахованим особам, які мають страховий стаж до 3 років, або в разі самоізоляції від COVID-19 під медичним наглядом незалежно від тривалості стажу; 2) 60% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж від 3 до 5 років; 3) 70% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж від 5 до 8 років; 4) 100% середньої заробітної плати (доходу) – страховий стаж понад 8 років, або при наявності пільг відповідно до законодавства, а також медичним працівникам у разі самоізоляції від COVID-19 під медичним наглядом незалежно від тривалості стажу. Слідкувати за станом усіх виплат від ФССУ застраховані особи можуть у телеграм-каналі, де в оперативному режимі оновлюється інформація про здійснене фінансування: https://t.me/socialfund. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

2 вересня 2021 року голова Дністровської районної ради Олександр ЯНЧАК спільно з головою Вижницької районної ради Михайлом АНДРЮКОМ взяли участь у IV Загальних Зборах Асоціації органів місцевого самоврядування ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА", 3 вересня - у V Форумі місцевого розвитку у м.Трускавці. У ході загальних Зборів Асоціації органів місцевого самоврядування ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА" підбито проміжні підсумки та затверджено основні напрямки діяльності Асоціації на 2022 рік. Стратегічні завдання – посилювати присутність карпатських регіонів у порядку денному державних органів влади, розвивати місцеве самоврядування, зміцнювати внутрішні та зовнішні партнерства; реалізація Програми підтримки ініціатив місцевих карпатських громад, міжрегіональної співпраці «Змінимо країну разом». На заході були присутні перший заступник Міністра розвитку громад та територій України Василь Лозинський, народні депутати України, іноземні делегації, представники місцевих рад з різних регіонів України. Рішенням Загальних Зборів Дністровську районну раду визнано дійсним членом Асоціації органів місцевого самоврядування ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА" - Карпатська агенція регіонального розвитку». У рамках Форуму міжнародні партнери, іноземні гості з Польщі, Словаччини, Румунії, Угорщини поділилися досвідом проведення реформ та втілення ефективних управлінських практик у державах Центрально-Східної Європи. Насичену програму V Форуму місцевого розвитку, який спільно організували Асоціація ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА" та Львівська обласна рада, розпочали із пленарної дискусії «Реформа децентралізації: інструменти підвищення ефективності розвитку територіальних громад». В подальшому учасниками обговорено проблеми розвитку територіальних громад, зокрема гірських регіонів, перспективи українсько-польської транскордонної співпраці та співпраці у Карпатському регіоні, проведено дискусії щодо перебігу реформи децентралізації, можливості та виклики для громад в контексті Європейського зеленого курсу, транскордонну тематику; перспективи розвитку вугільних територій; залучення фінансових ресурсів для розвитку територій, охорони довкілля та безпеки. «Форум місцевого розвитку – це про реальність, сталість, а також про ідеї та стратегічні напрацювання щодо їх втілення. Реальність та сталість – бо тут порушуємо актуальні питання, які стосуються місцевого самоврядування, стратегій місцевого розвитку, наші спікери на різних рівнях працюють з цією проблематикою, тож можуть продемонструвати практичні кейси, надати пропозиції реальних рішень. Це вкрай важливо в контексті децентралізації та становленні спроможних громад», - наголосила Галина Литвин, виконавча директорка ЄВРОРЕГІОН "КАРПАТИ - УКРАЇНА".

На відміну від допомог по вагітності та пологах, компенсації заробітку за час догляду за хворою дитиною та інших допомог, які фінансуються за кошти Фонду соціального страхування України з першого дня і до завершення тимчасової втрати працездатності, у випадку загальних захворювань або травм перші п’ять днів непрацездатності оплачуються за кошти роботодавця. А починаючи з шостого дня і до одужання – фінансуються ФССУ. Як роботодавцю з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням? ● Роботодавець оплачує лише перші п’ять днів одного випадку тимчасової непрацездатності свого працівника незалежно від кількості лікарняних листків, якими його оформлено. Тож страхувальнику важливо знати, чи є різні лікарняні виданими в межах одного страхового випадку. ● У паперових листках непрацездатності на бланку наявна відмітка «первинний» або «продовження», однак в е-лікарняних така позначка відсутня. ● На підставі даних медичних висновків, що складають один випадок тимчасової непрацездатності, в порядку черговості формуються е-лікарняні, кожен наступний з яких створюється як продовження першого та разом складають один страховий випадок. ● Тож унікальний номер випадку непрацездатності для всіх електронних лікарняних, сформованих в межах одного випадку, буде співпадати. ● При цьому номери самих е-лікарняних можуть відрізнятися, навіть якщо всі вони видані як продовження. ● Аби і працівник, і роботодавець могли побачити зв’язок е-лікарняних, Пенсійний фонд України оновив інтерфейси особистих кабінетів на вебпорталі електронних послуг – відтепер там доступні розширені можливості деталізованого перегляду е-лікарняних. ● Зокрема, було додано інформацію щодо номеру випадку тимчасової непрацездатності, який раніше був недоступний для перегляду страхувальниками і застрахованими особами. ● Тож тепер аби з’ясувати, є е-лікарняний первинним чи продовженням, достатньо звернути увагу на унікальний номер страхового випадку. ● Якщо в працівника декілька електронних лікарняних, створених як продовження, всі вони матимуть однаковий унікальний номер – «номер випадку непрацездатності». ● Крім того, в інтерфейсі з’явилась інформація про наявність ознак алкогольного/наркотичного сп’яніння пацієнта, порушення ним режиму лікування, а також щодо причини непрацездатності, зокрема, встановленої ФССУ (наприклад, щодо зв’язку хвороби або травми із виробництвом). Гаряча лінія з питань користування особистими кабінетами на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України: 0-800-503-753 Гаряча лінія щодо оплати е-лікарняних і подання за ними заяв-розрахунків: 0-800-501-892 Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України

У Чернівецькій обласній службі зайнятості, станом на 5 серпня 2021 року, зареєстровано 700 вакансій. На ці вакансії роботодавці пропонують оплату від мінімальної до 20 тис. грн, найвищі зарплати на 6 пропозицій роботи. Понад 40 вакансій з оплатою від 12 до 19 тис. грн, 63 пропозиції роботи з оплатою від 10 до 12 тис. грн. - З початку року наші фахівці допомогли знайти роботу для майже чотирьох тисяч жителів області. Водночас вже тривалий час на ринку праці спостерігається дефіцит кадрів за слюсарями, інспекторами, виробниками блоків та панелей з цегли, контролерами водопровідного господарства, слюсарями аварійно-видобувних робіт, токарями, лікарями невідкладних станів, - зазначає директорка Чернівецького обласного центру зайнятості Любов Кожолянко. 20 тис. грн – найбільшу заробітну плату пропонує роботодавець із Заставнівщини трактористам-машиністам сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва, таких пропозицій роботи – п’ять. Серед обов’язків – виконання сільськогосподарських робіт на агрегатах, експлуатація, обслуговування та дрібний ремонт техніки. Серед вимог наявність посвідчення тракториста-машиніста категорії А2. На таку ж оплату роботодавець шукає електрозварника ручного зварювання у Чернівцях на асфальтно-бетонний завод, серед обов’язків – робота з металом. У Чернівцях на оплату 19 тис. грн шукають майстра цеху, який знає технологічні процеси виробництва продукції з деревини, технічні характеристики і вимоги до продукції, серед обов’язків - контроль за виконанням працівниками цеху у встановлені терміни виробничих завдань за обсягом, якістю та асортиментом продукції, а також має здійснювати контроль за дотриманням технології виробництва продукції. Завідувачу аптеки, який повинен забезпечувати виконання ліцензійних вимог щодо реалізації лікарських засобів, здійснювати аналіз комерційної діяльності аптеки, організовувати роботу співробітників аптеки, формувати звітність та мати сертифікат за спеціалізацією «Організація та управління фармацією» пропонують зарплату 18 тис.грн. На 15 тис. грн є п’ять пропозицій роботи: начальник відділення, економіст, електрогазозварник, слюсар з ремонту колісних транспортних засобів, водій автотранспортних засобів. На оплату від 12 до 14 тис. грн є пропозиції роботи для лаборанта хімічного аналізу, начальника відділу, інженера, агента торговельного, електромеханіка з ліфтів, майстра з ремонту, машиніста екскаватора, машиніста автогрейдера, провізора, бухгалтерів, економістів, столярів, верстатників деревообробних верстатів. Сектор інформаційної роботи Чернівецького обласного центру зайнятості вул. Університетська, 31, м. Чернівці, 58000, 52-23-76 Е-maіl: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. document.getElementById('cloak0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764').innerHTML = ''; var prefix = 'a' + 'i' + 'o'; var path = 'hr' + 'ef' + '='; var addy0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764 = 'rgcvcz' + ''; addy0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764 = addy0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764 + 'gml' + '' + 'cm'; var addy_text0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764 = 'rgcvcz' + '' + 'gml' + '' + 'cm';document.getElementById('cloak0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764').innerHTML += ''+addy_text0268fd4e5e7dfb0d1d9fb543c1dab764+''; Web: https://chn.dcz.gov.ua Facebook https://www.facebook.com/chn.dcz/

В сучасних умовах неможливо уявити ефективну діяльність Казначейства без використання інформаційних технологій. Використання автоматизованих систем забезпечує створення єдиного інформаційного простору, що охоплює всю вітчизняну бюджетну сферу та всіх учасників бюджетного процесу (фінансові органи, органи виконавчої влади, місцевого самоврядування, розпорядників, одержувачів коштів, інших клієнтів). Основою функціонування єдиного інформаційного простору бюджетної сфери є сучасні інформаційні технології, які забезпечують оптимізацію бюджетного обліку, якість фінансового контролю та ефективне управління державними та регіональними фінансовими ресурсами. Наказом МФУ від 23.08.2012 № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» та Наказом МФУ від 24.12.2012 № 1407 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування державного бюджету за витратами» визначено що у процесі казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів може застосовуватися система дистанційного обслуговування "Клієнт казначейства - Казначейство" (далі – СДО) з використанням засобів криптографічного захисту інформації Казначейства. Порівняно з іншими оn-lіnе системами, СДО має значні часові та матеріальні переваги у витратах, серед яких: • використання клієнтами СДО не потребує абонплати, тобто здійснюється безкоштовно; • підключення клієнтів до СДО безкоштовне; • підтримка клієнтів в процесі використання СДО безкоштовна; • доступні сервіси надають можливість обміну всім обсягом інформації, яка необхідна для казначейського обслуговування бюджетних коштів, та не потребує надання у паперовому вигляді. На сьогодні система ефективно працює і дозволяє учасникам бюджетного процесу: 1. Надсилати до органів Казначейства на облік, реєстрацію та оплату: • документи щодо планових показників установ (розписи, кошториси); • розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань місцевих бюджетів; • реєстри бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердні документи до них; • платіжні доручення на перерахування коштів з рахунків, відкритих на ім’я клієнта. • мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів/реєстрів, змін до неї. 2. Отримувати від органів Казначейства: • виписки в електронному вигляді в режимі онлайн (за рахунками у відповідності до наданих документів на підключення (у тому числі за рахунками підвідомчих установ) у форматі TXT, DBF, EXCEL); • виписки з рахунків за надходженнями органам, що контролюють справляння надходжень до бюджету та місцевим фінансовим органам; • сповіщення про успішність передачі будь-яких документів та стан їх опрацювання Казначейством. 3. Забезпечити безпеку при обміні інформацією: • всі дані, передані до органу Казначейства або прийняті від нього, шифруються спеціальним методом з використанням пароля, що забезпечує повну конфіденційність прийому і передачі інформації. 4 . Простоту та зручність у використанні програми: • програма допомагає правильно заповнити поля документів, роздрукувати їх на комп'ютері, оснащена довідниками і має можливість роботи з документами з інших систем; • програма відповідає вимогам автоматизованого бухгалтерського обліку; • виключає число помилок при формуванні реєстрів бюджетних зобов’язань, фінансових бюджетних зобов’язань, платіжних документів через систему шаблонів програмного забезпечення; • є повна вбудована інтерактивна допомога стосовно програмного комплексу, за допомогою якої можна з легкістю розібратися в будь-якому питанні; • автоматичне або ручне присвоєння номера платежів. Перехід від класичної форми казначейського обслуговування на дистанційну форму обслуговування через СДО надав суттєві переваги клієнтам: • оптимізувати витрати на підготовку та доставку документів до Казначейства; • відмовитись від потоку вхідних і вихідних паперових документів; • прискорити обробку інформації; • зменшити кількість технічних помилок у документах; • володіти інформацією про стан рахунків в режимі реального часу; • платіжний документ створюється, шифрується і відправляється за 5-10 хвилин; • щохвилини платіжні документи автоматично потрапляють до органу Казначейства і відображаються у виконавця; • по кожному відправленому клієнтом документу приходить повідомлення про час обробки; • щоденно клієнт отримує остаточні виписки по своїх рахунках з повною інформацією про транзакції; • вести довідник своїх контрагентів та довідник призначення платежу. Ці довідники дозволяють значно швидше формувати платіжні документи, оскільки відпадає необхідність заново вносити інформацію в кожен документ - готовий шаблон переноситься до платіжного документ з довідників; • клієнт може готувати платежі тоді, коли це зручно, а проведені вони будуть тоді, коли це потрібно; • надає клієнту велику ступінь мобільності: СДО доступна з будь-якого IBM-сумісного комп'ютера( офісний стаціонарний комп'ютер, ноутбук задовольняючий певним технічним вимогам); • підтримку імпорту/експорту документів. Розвиток системи казначейського обслуговування на етапі постійного вдосконалення. Так, прийнято Регламент роботи СДО з використанням ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство», який затверджено наказом Державної казначейської служби України від 20.07.2020 р. № 189 (далі - Регламент). Відповідно до Регламенту роботи, в цілодобовому режимі здійснюється: • формування, візування та відправка електронних документів користувачами (клієнтами) у ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство»; • перегляд користувачами (клієнтами) інформації про надходження електронних документів, інформації щодо руху коштів на рахунках, формування та друк документів, виписок з рахунків клієнтів. Вдосконалення автоматизованих процесів формування та виконання бюджетів усіх рівнів, дають змогу збудувати нову, більш гнучку та зручну для користувача систему обліку бюджетних коштів – від планування до використання бюджетних коштів.

29 серпня ми відзначаємо День пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність нашої держави. Відважні українські воїни стали символом гідності, кожен з них вчинив подвиг, повставши проти насилля та несправедливості, віддавши життя за нову відроджену Україну. На знак скорботи за воїнами-патріотами, які полягли на полі бою за вільну і соборну Українську державу, на будівлях установ, організацій району, сьогодні приспущені прапори. На території Дністровського району у ці дні вшановано пам'ять кожного полеглого Героя з Сокирянщини, Хотинщини та Кельменеччини, котрі мужньо боронили рідну землю, віддали життя за краще майбутнє для своїх рідних, для кожного з нас. Згадаймо та вшануймо сьогодні всіх тих, хто боронить нашу державу в зоні проведення операції Об’єднаних сил, вклонімося їх подвигу та героїзму. Вічна пам’ять у наших серцях тим, хто пішов у безсмертя! Честь і хвала живим!

З початком жнивної кампанії рятувальники докладають чималих зусиль, щоб вберегти врожай від вогню. З метою запобігання виникнення загорянь, дотримання правил пожежної безпеки під час жнивної кампанії, а також надання практичної допомоги в організації протипожежного захисту полів та місць зберігання врожаю, фахівці Дністровського районного відділу Головного управління ДСНС України у Чернівецькій області провели профілактичну роботу серед аграріїв. Рятувальники відвідали сільськогосподарські угіддя, розташовані на території Лівинецької сільської ради та поспілкувалися з працівниками приватних фермерських господарств про сувору заборону випалювання сухої рослинності, стерні та про наслідки, до яких призводять такі необачливі дії. Фахівці Служби порятунку ознайомили аграріїв із правилами обслуговування зернозбиральної техніки та наголосили на чіткому дотриманні протипожежних норм під час збирання зернових культур, нагадали правила користування первинними засобами пожежогасіння. Начальник Дністровського РВ підполковник служби цивільного захисту Сергій СЕЛЕЗНЬОВ

За численними зверненнями громадян Дністровського району, які на сьогодні отримують виплати у відділеннях АТ «Укрпошта» або з доставкою додому листоношами щодо можливих проблем отримання з 1 вересня 2021 року пенсій чи соціальних виплат та проблемного для населення впровадження нової системи призначення субсидій, 14 травня 2021 року на ІІІ сесії Дністровської районної ради VIII скликання було сформовано звернення депутатів: до Кабінету Міністрів України та народних депутатів України міжфракційного депутатського об’єднання «Буковина» щодо необхідності ініціювання скасування Постанови КМУ №277 від 29.03.2021 року та неефективності функціонування пересувних мобільних відділень на території Дністровського району; до Президента України, Верховної ради України, Кабінету Міністрів України про перегляд Постанови щодо нововведень в оформленні та призначенні субсидій. Ознайомитися з відповідями на вищезазначені звернення можна за посиланнями: https://drive.google.com/.../1e5UhDMxNOFBB3NlxM7t.../view... https://drive.google.com/.../1IG1LrKogiqfLZVZfpDF.../view... https://drive.google.com/.../1QPRve7.../view... https://drive.google.com/.../1DYzJaMzn7pm4cJ5TGXx.../view...

В Україні триває перехідний період впровадження е-лікарняних. До формування медичних висновків, на підставі яких для застрахованих осіб автоматично формуються е-лікарняні, вже залучені лікарі понад 550 медичних закладів. Е-лікарняні, як і паперові, є підставою для надання працівникам допомоги по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах від Фонду соціального страхування України. Раніше ми розповідали, як саме процес призначення матеріального забезпечення від ФССУ за е-лікарняними змінився для працівників і роботодавців. Однак відмінності наявні також і в порядку оформлення тимчасової непрацездатності лікуючими лікарями. Про них заступниця начальника управління страхових виплат та матеріального забезпечення – начальниця відділу медичної експертизи виконавчої дирекції ФССУ Марина Біляєва розповіла на вебінарі для медичних працівників на тему медичних висновків про тимчасову непрацездатність. Зокрема, на відміну від паперових лікарняних, які можуть продовжуватись лікарем одноосібно до 15 календарних днів, медичні висновки для формування е-лікарняних лікарі можуть створювати самостійно терміном до 30 календарних днів. Водночас, орієнтовний термін тимчасової непрацездатності у медичному висновку має відповідати стану пацієнта і медпротоколам. «Формування медичного висновку, на підставі якого для працівників автоматично формується е-лікарняний, має бути обґрунтованим. Орієнтовні терміни непрацездатності пацієнта лікуючий лікар визначає індивідуально, виходячи зі стану людини, її супутніх хвороб, але з обов’язковим урахуванням медичних протоколів. Якщо пацієнт не одужає в орієнтовно визначений при огляді термін, лікар сформує новий медичний висновок і продовжить його непрацездатність. Самостійно він може це зробити до 30 днів, подальше підтвердження тимчасової непрацездатності потребує огляду лікарсько-консультативною комісією (ЛКК)», – говорить Марина Біляєва. Крім того, видача «довгих» медичних висновків може сповільнити отримання матеріального забезпечення від ФССУ, оскільки е-лікарняний стає підставою для нарахування допомоги лише після завершення його дії. «За кожним окремим медичним висновком формується окремий е-лікарняний. Якщо це е-лікарняний одразу на 30 днів, роботодавець зможе призначити своєму працівнику матеріальне забезпечення і запросити в Фонду кошти лише після завершення цих 30 днів. Тож доцільніше не формувати надто довгі медичні висновки, якщо для цього немає вагомих підстав», – зазначає Марина Біляєва. Також створення довготривалих медичних висновків є фактором ризику їх автоматизованого відбору єдиною інформаційно-аналітичною системою ФССУ на перевірку. Для паперових листків непрацездатності залишається чинною Інструкція про порядок видачі документів, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, затверджена наказом МОЗ № 455. Відповідно до її положень для паперових лікарняних передбачена видача листка непрацездатності терміном до 5 календарних днів. А загальний граничний строк самостійної видачі складає 15 днів, продовження листка непрацездатності до 30 днів проводиться лікуючим лікарем спільно із завідувачем відділення, а надалі – ЛКК. Пресслужба виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України